søndag den 14. juli 2013

Oh my Gosh - Ocean club (gave fra min skønne mor)


Jeg var ude at shoppe med min mor i foregårs og jeg faldt og denne her lak, Ocean club, fra Gosh's minikollektion Oh my gosh, og min mor var så sød at forære mig den :-D

Jeg er helt vild med lakken! Den indeholder grøn og blåt glitter i forskellige størrelse i en klar base. Der kommer masser af glitter med op på penslen og det lægger sig rigtig fint på neglen, så man skal næsten ikke rode med glitterets placering :-)
Den tørrer også hurtigt af en glitterlak at være!

Oh my gosh lakkerne indeholder 5 mL og koster vidst nok 28 kr så vidt jeg husker :-)

Synes den er rigtig lækker og så har den samme farver som min Mrs and Mr glitter fra Essence, så på det nederste billede har jeg den fra Essence ovenpå :-) Synes det også giver en fed wauw effekt fordi det har endnu større glitter end Ocean club.

p.s. closeup billeder af glitteret er fra Ocean club lakken ;-) Synes lige I skulle se hvor fint det er :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar